BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, 17 November 2011

Greyson Chance vs Justin Bieber?

Dua-dua aku tak minat -,-
Dulu sebok dengan JB now bila GC
tu naik , JB pijak buang dalam
longkang , GC pulak yang dipuja
"tu balak aku , tu laki aku , tu
suami aku" bla bla bla
Kang aku post status nie , mula laa
marah.
-Alaa kau tak sehensem GC jelez le
tewww
-Kau tak comel macam GC , diam
jer laa
-Kau tak femes pon , bising jer
-Suka hati aku laa nak suka sapa ,
kau kecoh pahal ?
-Pot Pet Pot Pet !!!!! <--- standard
perempuan
Kang aku jawab dengan ayat
pedas kang baru tau !
-Antara Nabi Muhammad SAW dan
GC yang korang dok bangga ,
sapa korang nak contoh ?
-At least aku nie ISLAM dari
diorang yang agama lain ?
- ........................
Bila dah tegur , macamnie , mula
laa jawab :
-Alaaa , aku minat diorang suka-
suka jer
-Suka hati aku laa , kau sebok
laa !!!!!
-Perempuan mula menjawab ~
POT PET POT PET !!!
So korang tak puas hati ?

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget